Als professionals binnen de Geestelijk Gezondheidszorg streven wij naar een optimale kwaliteit van onze dienstverlening. Hiertoe hanteren wij een Kwaliteitsmanagementsysteem. Wij werken volgens de beroepscodes van de beroepsverenigingen waar we lid van zijn. Hiernaast vallen wij onder een klacht- en tuchtrecht en voldoen we uiteraard aan de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg) en de WGBO (Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst).
Ook worden wij jaarlijks gecontroleerd of we voldoen aan de gestelde opleidings- en nascholingseisen en op de praktijkvoering. Omdat de kwaliteit van het werk zwaar weegt en ook omdat we persoonlijke ontwikkeling als therapeut belangrijk vinden, voldoen wij ruimschoots aan deze eisen. Onze ontwikkeling als therapeuten is een doorgaand proces en continu blijven wij actief middels na- en bijscholing, supervisie en intervisie.
Wij zijn opgenomen in het AGB-register van Vektis
Wij voldoen aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).
Wij werken met de Meldcode Huiselijk geweld en kindermishandeling.
Daarnaast zijn wij lid van het Tuchtcollege voor de Complementaire Zorg (TCZ) en de Geschillencommissie Complementaire Zorg (SCAG).
Heeft u een klacht of wilt u een ongewenste situatie bespreken, lees dan het klachtenreglement.